با حضور پدر روزنامه‌نگاری آنلاین ایران برگزار شد؛
نخستین نشست تخصصی همکاران روابط عمومی گروه صنعتی گلرنگ

شنبه 26 خرداد 1403

یونس شکرخواه، پدر روزنامه‌نگاری آنلاین ایران در نخستین نشست تخصصی همکاران روابط عمومی گروه صنعتی گلرنگ با ارائه‌ موضوع «روابط عمومی در زمانه‌ی دگرگونی»، بر اهمیت استراتژی ارتباطی در قبال هوش مصنوعی تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی گلرنگ، نخستین نشست تخصصی همکاران روابط عمومی با حضور یونس شکرخواه، عضو هیأت علمی و استاد دانشگاه مطالعات جهان در دانشگاه تهران و جمعی از همکاران فعال در حوزه روابط عمومی شرکت‌های تابعه، با هدف هم‌افزایی و تعامل موثرتر، روز یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ در برج گروه صنعتی گلرنگ برگزار شد.

یونس شکرخواه در این نشست، با تشریح مدل «پنج‌گانه رتوریک ارسطو»، دانش اصول اقناع در حوزه ارتباطات را ضروری دانست و موضوع «دوگانه تکنولوژی» را تبیین کرد.

  شکرخواه ضمن اشاره به اهمیت موضوع هوش مصنوعی گفت: مهارت استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی برای روابط عمومی‌ها لازم و ضروری است اما پیش از هر چیز باید بدانیم بدنه‌ی پنهان هوش مصنوعی، چیزی جز داده‌های بزرگ نیست و سازمان‌ها برای ایجاد دارایی‌های دیجیتال، نیاز دارند تا استراتژی ارتباطی در قبال هوش مصنوعی خود را تدوین کرده و با تجمیع داده‌های بزرگ در بدنه‌ی هوش مصنوعی، در این مسیر گام بردارند. 

پدر روزنامه نگاری آنلاین ایران در ادامه با برشمردن ویژگی نسل‌ها از جنگ جهانی دوم تا کنون به آخرین نسل که در این دسته‌بندی «نسل آلفا» نامیده می‌شوند، اشاره و بیان کرد: آینده محصولات و آینده ساختار سازمان‌ها  در گروی این افراد است و  سازمان‌ها برای مواجهه با این نسل تغییر و باز طراحی استراتژی ارتباطی خود را باید در اولویت قرار دهند چرا که این نسل نوع رفتار و سلیقه خود را به سازمان‌ها تحمیل خواهند کرد.

وی با اشاره به توسعه کسب و کارها در گروه صنعتی گلرنگ بر اهمیت تهیه و تدوین روایت موفقیت سازمان‌ها تأکید کرد و ادامه داد: داستان موفقیت سازمان‌ها علاوه بر اینکه مانع انتشار اخبار خلاف واقع درباره آن‌ها می‌شود، می‌تواند با بیان تأثیر اجتماعی آن‌ها، الگویی برای سایر کسب‌و‌کارها نیز باشد و آن را مأموریتی مهم برای روابط عمومی ها برشمرد.

در ادامه این نشست عاطفه سادات موسوی، رئیس روابط عمومی گروه صنعتی گلرنگ، افزایش سطح آگاهی و برقراری تعامل و ارتباطات مؤثرتر بین همکاران روابط عمومی را از اهداف برگزاری این نشست عنوان کرد و گفت: امیدواریم با برگزاری نشست‌های این‌چنینی به طور مستمر، بتوانیم خدمتی ارزنده‌تر در حوزه ارتباطات و رسانه برای سازمان و جامعه داشته باشیم. 

در این مراسم همکاران روابط عمومی ضمن معرفی خود و شرکت‌های مربوطه، در خصوص موضوعات تخصصی در حوزه روابط عمومی با پدر روزنامه‌نگاری آنلاین ایران به بحث و گفت‌و‌گو پرداختند.
گفتنی است این نشست مورد استقبال همکاران روابط عمومی گروه صنعتی گلرنگ و شرکت‌های تابعه قرار گرفت و همگان بر ادامه و استمرار آن در این حوزه تأکید داشتند.

گروه صنعتی گلرنگ برای دوشنبه 30 مهر 1403

گروه صنعتی گلرنگ برای ...

گروه صنعتی گلرنگ با هدف توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه، حفظ تعامل و شبکه‌سازی با دانشجویان و فارغ‌التحصیلان و معرفی ...

متن خبر
گروه صنعتی گلرنگ میزبان یکشنبه 22 مهر 1403

گروه صنعتی گلرنگ میزبان ...

گروه صنعتی گلرنگ در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران که به مدت سه روز از تاریخ 23 تا 25 مهر ...

متن خبر
جشن بازگشت به مدرسه شنبه 7 مهر 1403

جشن بازگشت به مدرسه ...

جشن بازگشت به مدرسه ویژه دانش‌آموزان پایه ابتدایی همکاران گروه صنعتی گلرنگ به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید روز پنج‌شنبه ...

متن خبر